Näst sista maj

Igår jobbade jag hela dagen på Monster Jam, stog och sålde t-shirtar och allt
möjligt, och herregud vad folk köpte. eller ja barnen ville ha & föräldrarna fick
öppna plånboken. Det var ett helt sjukt tryck från början, alla kom i en stor
klump från ingenstans, sedan lugnade det ner sig då showen var igång och
sedan likadant under paus och när alla skulle hem. Men det gick bra, trots
att jag inte gillar att hålla på med pengar och sånt, jag förvånade mig själv där:)


innan Pit Partyt började, vi skulle stå & sälja där vid sidan av :)

Första gången för mig i Ullevi & inte dåligt att man första gången
får gå omkring mitt på arenan, Green Day spelar där på fredag
nästa helg, jag har ingen biljett :( ångest..fatta vad grymt det
kommer vara, kanske går i sista sekund..men hur kul själv?
Alla som vill gå har inte råd..buhuuuu.


står uppe på läktaren under min typ 5 minuters paus jag hann
med under mitt 9 timmars pass ..men kul var d :)


Sedan var jag trött, så trött. men bara att fixa sig till kvällen.
Carro och Linnea kom hit & killarna, vi tvingade dom att kolla
på Eurovison och jag förstår inte hur den där skit låten vann.
Frankrike var ju grymma, men inte något för Europa tydligen..
Vi var inte ute i vimlet förens sent sent & då var jag så trött
att jag knappt orkade hålla ögonen öppna, blev en snabbvisit
och sen hem, somnade på studs. Nästa gång ska jag se till
att inte jobba sådär innan partaj, blev ju som segt.


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0