9.

1. Vad använder du för jacka? Antingen skinnisen eller jeansjackan
2. Vilka skor använder du mest just nu? Mina Converse eller mina skor från Roots
3. Favoritfärg på kläder? svart & vit, men blir lite mer färger nu :)
4. Favoritmaterial på kläder? Skönt material ;)
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? OJ! mycket kläder! men ge mig en vit kavaj så blir jag glad!
6. Favoritaffär? är totalt insnöad på H&M för tillfället..
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det undrar jag med?!?
8. Favoritmärke? Har inget speciellt faktiskt
9. Vad har du för väska? Jag har ganska många..men den som används mest just nu
är väl den blommiga söta som jag köpte i London :)

last summerr



Kommentarer
Postat av: JENNY

det är ju som är det! :))

2010-05-20 @ 10:30:19
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Selina

Man hittar alltid något på H&M!

Vad vore vårat avlånga land utan den butiken!?



Ha en fin ny vecka :-)



//Love Selina

2010-05-31 @ 00:58:37
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0