& så var det redan den 15e mars!

Dagarna flyger förbi och nu är jag hemma i Göteborg igen.
Idag var det skoltajm, kinalunch med tjejorna o sedan
till skolan igen för att försöka få ngt gjort, vi var där från 10
till 3 (minus lunchen vi tog oss frihet till då..) men liite duktiga var vi!
Ska dit igen imorrn tydligen, vi ska ha någon CV skrivning och
alla vill såklart att jag också ska gå så man måste ju ställa
upp för laget, får se hur jag känner då jag vaknar imorrnbitti;p
Måste fasen hinna plugga på Sam B provet också..gosh.


Vanilla latte, mums.


Lite utsikt från skolan över ett soligt och (snart!) snöfritt Göteborg!

Kommentarer
Postat av: am

sv: haha nja.. de fanns på rean på Lindex sist jag var där iaf:)

2010-03-15 @ 22:15:26
URL: http://amodig.blogg.se/
Postat av: Malin

De är mer snö kvar i Göteborg, än Varberg :)

Hur är det med dig ?

Jag ligger hemma o har feber & halsont, blev TE & APELSIN till frukost!



puss

2010-03-16 @ 08:08:36
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0