Liseberg!

Idag var det dags för nya naglar, blev rosa med stenar samt lite
fruktsmyckning på vardera tumme, jättefint hihi ;)
Sedan mötte jag upp Emly så åkte till Liseberg där Suza
med vänner väntade på oss! Har haft sjuukt kul! De tvingade mig att
åka både Balder och Kanonen och FAN vad kul det var! Jag skrek
nog mest av alla..men det ska man ju göra då man åker karusell :D
Galet kul..Vann även en STOR Marabouuuuu chokladkaka, SÅ GLAD:D

Nu väntar jag på att prinsen ska komma hem så blir det nattinatti :)
Imorrn står det mycket på schemat..upp tidigt och tvätta (bokade om tiden..
hade först tid på lördagmorgon..men kände att nej..inte dagen efter midsummer;p)
Sedan blir det STOR-städning, systemet,fixa allt till fredagen..och så är det såklart
fotboll hehehehehe.

Ser verkligen fram emot midsommar, hoppas hoppas regnet håller sig borta!
Vi hade turen att ha kanonväder ikväll på Liseberg iaf :)

Lägger upp lite bilder imorrn om jag kommer ihåg!

Lätt skönaste låten nu!


Kommentarer
Postat av: Sabine

vad kul med liseberg :)

2010-06-24 @ 10:53:06
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Låten är jättebra! Jag har också lagt in den i ett inlägg - tillsammans med tre andra låtar som jag diggar starkt i sommar.

Kram

2010-06-29 @ 16:33:34
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0