22 Juni 2010

Shulululu..kom precis hem från staon, mötte upp Suza och vi satte oss
o käkade varsin ceasarsallad samtidigt som vi kolla Mexiko-Uruguay ..
vi var nog dom enda som höll på Uru..fullt med Mexikanare där, vilket liv d va hehe.
Aja vi satt till halvlek sedan drog vi oss ut och kikade kläder..ont i fötterna
som fan nu, kan ju säga att vi gick i mer än 1 butik, haha.
Min lilla Suza fyller hela 23 år imorrn, ska fira henne på Lisberg :)
Ska fixa naglarna vid 14 sedan tar jag med mig Emly och drar dit...
ska bli jätteskoj..dock vågar jag åka typ..3,4 karuseller och INGEN
kan få mig upp i Balder, för att få mig i den äckliga saken..bäst att slå mig
medvetslös först;p Aja..nu väntar jag på att F ska komma hem..
blir lite mer fotboll halv nio, Grekland - Argentina..jag tror att Argentina
kommer slakta grekerna men jag hejjar på dom..grekland allstå.
Dom gjorde en fin match sist iaf..fast lite större motstånd nu, men med tanke
på hur detta VM har varit så ...u never know! Kolla bara på Frankrike..haha.


TROR detta är från VM 2006, tagen med min gamla mobil på tvn,
sjukt glad efter mål för Swe! minnen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0