ROCK N ROLL

zzZZzzzZzZZzZzZZ!!!!! Så känner jag mig just nu typ!
Är jättetrött..har suttit och pluggat ett bra tag nu, nästan
alla frågor är klara så det känns skönt..ligger lite före, alltid på topp höhö ; )
Vi åkte iväg en sväng till Allum idag, hittade en fin lite oversize topp från
Cassels, och hjälp vad mycket vårfint alla butiker börjar få in..
men här ligger snön fortfarande och det är svinkallt så jag tänker
inte köpa nya fina vårkläder förens det är riktigt härligt ute, sådeså!
Nått enstaka plagg kanske smiter in då och då under tiden...hehe....
Jag hade ju framkallat bilder från datorn till "riktiga" kort tidigare så
vi gick till en hobbyaffär så köpte jag papper, lim och lite annat
så jag kan göra ett fint kollage hihi =) Nä nu sover jag snart..
Ska se om jag orkar titta på ett Greys avsnitt innan sängen! Godnatt!


139:- på Cassels =)

Kommentarer
Postat av: Neha

Ja jag har gått ut gymnasiet. Tyvärr är jag ingen teoretiker så jag vågar inte testa=/

2010-01-25 @ 22:38:04
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt snygg t-shirt

2010-01-26 @ 12:05:57
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0