Its a lovely day

Heeeeeej! Sitter hemma hos Emly och myser. F ligger och kollar
på en film, Into the blue tror jag den heter, såg den i somras nån gång..
faktiskt bra! Idag lallade jag och Emly på stan, gick till Salong Safari
(hade hört att de skulle vara grymt otrevliga där men NEJ dom var såå
himla hjälpsamma & allt!) Man ska inte tro på allt man läser på forum..
Hursomhavet, jag slog till och köpte hår & clips, mycket bra pris för
MYCKET och BRA hår! så här har ni en nöjd kund! Vi har fixat med håret
ikväll, ätit fruktsallad med kladdkaka och vaniljvisp och kikat på tv...

Imorgon har jag skola på förmiddagen sedan på eftermiddagen
har jag en tid hos en nagelsalong och jag LÄNGTAR grymt mycket, hihi..
Gotta goo...see ya!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: okej:P

godmorgon förresten!

2010-01-28 @ 07:14:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: okej:P

godmorgon förresten!

2010-01-28 @ 07:17:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0