I'd love to go back to when we played as kids but things change, and that's the way it is

Hej! Kom hem & middagen stog serverad och redo att ätas upp, namnam!
Nu ska jag vila mig lite och bara ta det lugnt, klura ut vad jag vill
läsa för kurs ist för den jag redan läst denna terminen, eller om
det blir 2 ämnen? Har iaf 3 ämnen jag redan läst så vi får se
imorrn hur det ordnas upp, en sak i taget. Det gick bra att jobba,
blev så himla trött efter lunchen bara men sedan gick det över!
Det blir träning lite senare ikväll! Vad hittar ni på?

*

We gotta make a change... 
It's time for us as a people to start makin' some changes.
Let's change the way we eat, let's change the way we live
and let's change the way we treat each other.
You see the old way wasn't working so it's on us to do
what we gotta do, to survive.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst var den :D jag vill ha!

2010-01-20 @ 18:21:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; ja, ellerhur?!

2010-01-20 @ 19:46:22
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg e jätte bra :D

2010-01-20 @ 20:14:15
Postat av: Areyanna

Mysigt=) Min kille slutade laga middag till mig å oss för länge sedan, jag får nöjja mig med utemat eller hämtmat istället, trist men men det får gå=) Tills han hittat motivationen att laga mat igen hihihi if he ever=) Ha en toppen dag söt! Puss

2010-01-21 @ 10:26:35
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0