La-da-di-dup-dup die dy On the stereo Let those speakers blow your mind

Hej hej hemskt mycket hej! Det gick bra att jobba idag..
efter jobbet åkte jag och hämtade Charisma hos F´s föräldrar..
så åkte vi raka vägen och hämtade utt mitt paket från Bubbleroom =)
Fatta vad snabbt beställningen gick och DOM ÄR SJUKT SNYGGA!
Bekväma, ja allt! Jag kommer bo på Sportlife hädanefter!
Jag och Emly skulle kört dubbelpass imorrn, MRL & sen BodyPump
men hon var tvungen att hoppa in o jobba ist..så jag kör
MRL själv istället! Tänkte köra lite eget konditionspass i själva
gymmet med..det blir nog bra! Sitter och väntar på F som
jag aldrig ser nu för tiden känns det som..han har fullt upp
med renovera rashus,jobb..ja dra på trissor ;p

Imorrn ska jag jobba också..hade hoppats på en sovmorgon..


Mina fina nya träningskläder från Bubbleroom


Mat efter träning! Ägg & massa sallad och ett glas mjölk
(Mjölken ska bytas ut mot den fetaste då den där bara är mellan..
skulle haft bondmjölken hemma nu!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0