7e februari 2010

Halloj! Har varit och lunchat med Carro precis, hon jobbar
så jag tänkte väl att jag kunde förgylla hennes rast lite ;)
Men smarta som vi är (inte) så tänkte vi inte på att
allt typ öppnar vid 12 uppe vid wisel på söndagar, haha.
Så vi köpte mat på konsum och åt i lokalen..det gick ju det med.
Blev lite påmind om varför jag inte vill jobba där mer IGEN.
Tråkigt att människor är så dåliga på att hjälpa till på ett jobb
där samarbete måste funka.
.men vad ska man göra, har
lämnat det stället bakom mig.

Nu håller jag på tvättar, ska ta itu med ett berg av disk (igen)
och kanske lite plugg sen? Ska försöka ta mig ut på
en långpromenad med korven sen också, stackarn
har så tråkigt annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0