25e februari 2010

Den här dagen började inte bra! Vid halv 5 tiden på morgonen
så ringer min mobil, dolt nummer. Helt yrvaken är jag och klickar
samtalet, vem FAN ringer mig den tiden? Stört. Från och med
nu kommer jag ALLTID ha på ljudlös då jag sover.
För efter det där kunde jag knappt somna om, jag började
må illa, ni vet den känslan då man får magsjuka..precis sån.
Förstår att det inte är lönt att åka till skolan..
skulle haft en liten runda på stan med Emly o Angie
men de var ja tvungen att ställa in i sista sekund (trodde jag skulle bli bättre, haha..)
En stund efter det så var det bara att bosätta sig på golvet i badrummet;p

Så nu sitter jag här i min ensamhet, mår lite bättre nu
men har noll kraft till att göra något.

Känner mig inte alls glad. Skulle sitta fint med lite avslagen cola
och nyponsoppa. Men orkar inte gå iväg och köpa. Känns
som jag ska ramla ihop :(




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

vet du vem det var som ringde?

2010-02-25 @ 20:12:03
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0