8e April 2010

Shululu, idag jobbade jag igen men hade kortdag idag, bara från 8 till 14
så det var ganska skönt men hade gärna jobbat lite mer för
alla barnen är så söta. Hade vilan med småttingarna idag &
man somnar ju själv, hehe. Vissa av barnen är sådär
extremt sjukt söta och charmiga så man vill bara ha en egen direkt
men samtidigt vill jag göra sjukt mycket innan det är dags för mig.
Efter jobbet blev det träning, riktigt härligt för nu känner jag att
jag är igång på riktigt igen, skulle inte bli förvånad om jag blev sjuk
snart för så är det alltid då jag kommit igång med träningen ordentligt.
Nu ska jag plugga klart en uppgift som ska vara inne på lördag så
jag kan njuta av morgondagen istället & slippa tänka på det!
Ledig, eller har bara Coachsamtal så blir spännande att höra hur
det går för mig och vad de säger, men jag känner att
det går finfint för mig!  Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0