4e april 2010

Heej..förlåt för kass updatering men har
som aldrig haft tid över till att blogga
känns det som. Har hunnit med en hel del
sen sist jag skrev tror jag, i torsdags jobbade
jag på mitt gamla jobb för första gången
sen i december, gick riktigt bra :) Sedan
har jag haft en jäterolig kväll med mina
underbara klasskamrater, vi förfestade
hemma hos Linnea och hamnade sedan
Park Lane och jag tror det blev
lite för mycket för lilla mig, så kändes
det igår iaf, mådde inte alls bra.
Men nu mår jag stråålande och solen
skiner, har städat lite, tvätt senare idag..
tänkte gå ut på en härlig promenad nu med Charisma!

Glad Påsk :D


Malin, Johanna & Linnea, haha.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, jag har frågestund på min blogg och det skulle vara jätte kul om du ville kika in och ställa en fråga :)

kram :)

2010-04-04 @ 20:58:54
URL: http://linneahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0