21a April 2010

Kors i taket, nu är jag färdig med konferens uppgiften, känns kalas!
Tror den blev ganska bra, jag lär ju märka sen om inte annat.
Drog till skolans lokaler en sväng och gjorde klart det där.
Imorse var jag och tränade, körde bara cardio idag & skippade
styrketräningen..men blev ett svettigt cardiopass iaf, Armageddon
visade på tv så när tiden gått ut (65 min) så gick jag en stund
och varvade ner på löpbandet, kunde inte slita mig från filmen :P

Nu ska jag försöka styra upp lite hemma, det snöade föresten idag
men det är bara att le och se glad ut för nu skiner solen igen =)

och jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS verkligen vi kommer iväg
till London för jag såg att det skulle bli över 20 grader där
medans vi är där, så snälla vulkan lugna ner dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0