Wild Horses

Hej!
Idag har jag jobbat, gick bra men har ont i mina stackars fötter.
Inte bra att gå runt en hel dag med helt platta skor, blöp.
Nu är jag iallafall hemma & har tagit mig en dusch och
slängt massa skräp vi hade framme. Annapanna och
Farres mamma kommer hit senare ikväll för att kika lite =)
Hmm nu låter det som grannen har danstävling ovanför?
Jaja..lär ju inte hända alltför spännande saker ikväll
för jag jobbar ju imorrn med! Är hungrig..
men väntar på Farre..tror han kommer nu! tjo


Natasha Bedingfield - Wild Horses


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh ja älskar den låten :)



Skulle bara höra om du fortfarande var intresserad av bloggdesignen? :)<3

2009-09-13 @ 00:21:25
URL: http://sandruwsiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0