Thank god its friday

...Eller? Jobbar ju imorrn & söndag..ovanligt?
hehe, och jag kan som vanligt inte tacka nej
så på måndag ska jag också jobba, så jag jobbade
i söndags,måndags, var ledig på tisdagen sedan
hela veckan ut nu..men blir ett härligt klirr
i kassan nästa månad, lönen idag var ju inte
heller fy skam :)

Javisst ja, Idag bokade jag tågbiljetter upp
till sthlm, tur & retur för 2 personer 380 spänn..
inte illa tycker jag =) Nu är jag hemma hos F´s
föräldrar och har ätit god mat.. nu ligger jag
o kikar på Idol, grabbarna och annapanna
som är här på besök under helgen har åkt
och hämtat deras kära fars bil som varit
inlämnad nånstans, jag orkade inte följa med.
Sedan blir det väl hem till att sova så man
orkar jobba imorrn, fick se mitt helgschema
iaf och det såg ganska bra ut =)
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0