Måndaaaaag

Yey nu har jag jobbat mina 6 dagar o är ledig fram till
på torsdag om jag har tur, haha. Jag sa att dom
kunde ringa in mig om det krisade på onsdag men
helst inte :P Efter jobbet idag så gick jag och köpte
ett nytt duschdraperi & gardiner till köket, sånna
där färdiga längder. Jag är verkligen ingen
gardin exeprt..men dom var fina, får slänga
upp en bild på dom sen =) Måste nog fixa
en snyggare gardinhållare? vad kallas dom? haha.

Vi fick upp en snygg spegel i hallen idag oxå
trots att vi har skitväggar..så vi får typ inte
upp de två vägghyllorna vi köpte på IKEA
för några veckor sen, får se hur det bli med det.
Vi ska åka till plantagen nån dag och få
hem lite fräcka blommor osv..vill ha en
stooor i hallen..

Har varit och gymmat nu, löpband och sedan lyft
massa "skrot" höhö..Biceps & rygg blev det idag..
nu lagar F mat & så idol på det..later =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0