Göteborg!

Igår vid fyra tiden så landade jag i göteborg igen,
möttes av en glad hund&pojkvän, hehe.
Nu har vi äntligen lägenheten, igår kväll
fixade jag in lite kläder i garderober men
efter att inte ens ha öppnat en flyttlåda där
jag har massor av kläder så är det redan fullt....
Så idag kanske det blir jakt på någon klädförvaringsmöbel
av något slag, måste ju fixas så jag får någon ro!

Tror jag glömde min sladd till mobilen hos mamma o pappa
så jag kan inte lägga upp bilder..men dom får skicka ner den
eller så kan jag låna farres pappas för han har ju likadan
mobil som mig = )

Föresten så äcklas jag av en sak, då jag var ute på prommis med
Charisma nyss så var det fullt med döda, mosade sniglar på vägen..
och några levande här o där..usch,jag hatar slemmiga saker. blä!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? (:

2009-09-08 @ 13:48:46
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: emma

tack (: vad sysslar du med idag?

2009-09-08 @ 17:16:04
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0