Fullspäckad dag =)

Klev upp ganska tidigt imorse och drog o tränade..
sedan åkte vi till IKEA igen en snabbis för att få tag
på soffbordet men dom hade inte fått in det fast det
stog att dom skulle ha dom inne på internet...
nåja, vi tänkte till och tog ett soffbord i samma modell
fast i större storlek, samma färg..och det blev väldigt bra =)
Och så efter det var det dags för lilla mig att inta tandläkarstolen
här i göteborg..Farre fick följa med mig höhö. Dom var
tvugna att ha min journal från Vännäs så jag ringde dom
idag också så dom skulle skicka det, och när ftv här
i gbg fått den så ringer dom upp mig för att boka ny tid!
Då ska rotfyllnigen fixas och så ska jag få en tid
för undersökning osv, få tänderna helt fixade nu
innan året tar slut..för efter årsskiftet får jag börja
betala..sitter ju ganska fint att man har gratis tandvård
här kan jag säga er så då måste man ju passa
på då man väl har det så bra..

Ikväll blir det mys framför Idol med farrebarre!
Blir nog en ganska tidig kväll för jag jobbar ju
imorrn! kjaaaaaaaaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0