Torsdaaaaag

Hajjhajj, inte skrivit på ett tag..eller typ nån dag? haha..
Igår var det onsdag och då var jag också ledig..
vi åkte en sväng till allum, F & jag o jag hittade
en klänning jag tänkte ha på min födelsedag, very nice!
Idag har jag jobbat och jag var hur pigg som helst
under dagen men sedan då jag kom hem efter att
jag, caroline & kim varit i stan och fikat lite så
kände jag att mina krafter var totalt slut..så
orkade inte med nån träning. Har istället
varit hos F´s föräldrar och kollat på idol!

Nu är jag dödstrött och måste laga lunch till imorrn
sedan blir det raka spåret isäng, afterwork med angie & co imorrn <3


Angie & hennes kompisar plus jag på hennes student i våras! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0