NYA TAG

Efter en fullspäckad helg är vi tillbaka i Göteborg..
har jobbat på som vanligt idag, gick rätt okej..brukar bli så segt
då man varit ledig några dagar men det gick bra endå. Ska jobba
till och med Torsdag denna veckan för på fredag kommer ju mamma&pappa
hit så då får man ta sig ledigt : ) Är ganska trött nu, ska lägga mig i sängen
och läsa lite hade jag tänkt innan jag somnar. Justja, Vi var ute och körde
lite ikväll och åkte förbi scandinavium (stavning?) och det var det fullt med folk
eftersom Beyonce spelar ikväll. Jag och Linda skulle ju gått egentligen men det
blev aldrig av att vi köpte biljetter..next time. Igår när vi lanade i sthlm så dröjde det
ett tag innan vårat plan till gbg gick så vi satte oss på flygbussen in till city och
jag visade Farre runt lite, det var roligt..hehe. Var kul att se lite av sthlm igen..
var ju ett tag sen jag var där. Men ska försöka få in en liten sthlmstripp snart!
Nä nu blir det läsning på g, Godnatt!


Charisma


Minnesstund för farfar


Mysigt..


Emelie kom på besök


Sthlm igår kväll.


Farre&Jag tidigare ikväll på väg ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0