MÅNDAG ..

Så! Måndagens arbete är avklarat! Dagen gick faktiskt väldigt fort..
Idag så är det inte lika fint väder som i helgen, eller det är soligt men
det blåser som fan, o det är inte så himla varmt...Men kan vara skönt
med sånna dagar också. Min laddare till datorn har pajjat (typiskt min otur)
Eller typiskt mig som inte är mer försiktig med den..Så jag och Farre ska åka
iväg om ett tag o se vad vi kan göra åt det..Så tråkigt att lägga pengar på sånt.
Nu jobbar jag ju bara imorrn & på onsdag för tidigt på torsdagsmorgonen
flyger jag och farre upp till Umeå och stannar där över helgen.
Vi kollade ju på en lägenhet i Lördags tror jag det var?!
Men den var inget för oss..kändes lite för liten helt enkelt.

Ha en fortsatt fin dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0