BLÄ !

Sjuk är jag fortfarande..jag ligger och sjukar mig uppe på mamma&pappas hotellrum nu iallafall!
Skönt att få vara för sig själv faktsikt. Önkar jag kunde få vara det oftare.
Eftersom jag är sjuk så blev det inget jobb idag, inte imorrn heller. Om jag känner
mig bättre imorrn så kan jag ju jobba på onsdag förhoppningsvis..Skulle iaf
höra av mig imorrn. Som Erika sa så är det rätt så tragiskt att man inte kan
slappna av ordentligt och bara vila då man är sjuk, utan man ska ligga
med ångest för att man inte jobbar, traagiskt. Finns inget man kan göra åt det
liksom..och speciellt på mitt jobb är det ju inte så bra att komma dyngförkyld
då man går hem till äldre människor. Mamma och Pappa är och jobba på
matmässan idag, vi ska nog gå ut och äta något sen, eller bara ta nån pizza?
Imorrn åker dom hem igen, dagarna har gått jättefort men jag har haft
jätteroligt trots förkylningen =) Nu är det inte så länge kvar tills jag åker
hem igen heller över sommaren..längtar sjukt mycket faktiskt!

Igår var vi iallafall på Universum, matmässan där man fick provsmaka en
massa olika saker..man blev nästan mätt där ett tag. Sedan så bjöd
Farres föräldrar oss alla på resturang på kvällen =)


Kommentarer
Postat av: emmelie

krya på dig jenny!

och som svar på din fråga, jobbar extra på okq8, får duga ett tag framöver..

2009-05-18 @ 21:09:46
Postat av: Giulia

är det en papillon ?

2009-05-21 @ 11:13:01
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0