Bio

Om ett par timmar så ska jag och Farre på bio..jag bjuder ;)
Tog den som började 18:00 istället för 21 så jag slipper
stressa sen för att somna osv till jobbet imorrn..& filmen är
2 timmar lång också så då blir det perfekt med en start kl 18!
Vi ska iallafall se Knowing med Nicolas Cage som F tydligen
inte gillar, Cage allstå..Men filmen verkar endå intressant
så han får faktiskt ge Cage en chans nu allstå..

Idag har jag iallafall tvättat och suttit ute på gården med Farre i solen =)
Nu måste jag hoppa in i duschen..känner mig som en rutten fisk
och dessutom måste jag ta på mig kläder man kan vistas utomhus
med, känns som jag gått i trasor de 2 senaste dagarna då jag varit
hängig och inte gjort så mycket, haha. KJAM



Kommentarer
Postat av: matilda

Jag gjorde ett val när jag valde att satsa på 8 OS guld och en debut i OS 2012.

Det var att göra det ingen annan tror - vågar du göra samma sak men inom dina framtidsdrömmar? /Matilda

2009-05-21 @ 17:49:42
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0