BILDER

Lite bilder från helgens gång..




Vi hittade Nemo & hans kompisar ..





Pappa kammade hem storvinsten på Liseberg ;)


Jag och en riktigt snygg bil =) Eller vad säger du Camilla?


Mamma och Anna på Steak House =)


Min Cesarsallad jag åt på Steak house..lite fjolligt att äta sallad just där
faktiskt, men den var god =)


I en butik utanför Gekås hittade jag dom här svarta sandalerna med fransar
Och dom fick följa med mig till Göteborg ;P

Javisst ja, Då vi stog vid incheckningen på flygplatsen så stog
Marie Fredriksson där brevid oss med sin man..Farre sa på
skoj till mig "Kolla där Roxette" Haha och så var det hon!


Kommentarer
Postat av: Giulia

åh vad mysiga bilder :D

2009-05-21 @ 11:09:16
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0