UTMANING - MIN HUND CHARISMA

Vad heter din hund?
Charisma

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
Hon hette redan Charisma då jag köpte henne & valde att behålla det namnet.
Många som köper hund "döper" ju ofta om hunden men jag tycker Charisma
är så fint och endå ganska ovanligt namn.

När är din hund född?
3:e Januari 2008

Vilken ras är den och vilken färg har den?

Papillon, Trefärgad..vit,svart & brun

Vad väger din hund?
Oj, minns inte vad hon vägde sist..
men kanske mellan 2-3 kg.


Vart köpte du hunden och vad kostade den?
Fick tag på ett par jättegulliga uppfödare i Partille utanför Göteborg.
Är glad att Charisma kommer just därifrån för dom ville hålla kontakten
med köparna & det känns seriöst & tryggt. Tiotusen kr gick hon loss på.


Varför valde du just den rasen?
Efter många funderingar om vilken ras så beslutade jag mig
för en Papillon..funderade först på Chihuahuas men är glad
att jag valde Papillon istället.


Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Nej inte än!

Är hunden rädd för något?
Charisma är verkligen en tuff liten tjej, MEN hon är
rädd för smällare/raketer.


Vill du ha fler hundar av samma ras?
Javisst, i framtiden vill jag ta valpar på Charisma & behålla  en tik!

Kan hunden några konster och lydnad?
Jadå, hon kan det vanliga som sitt,ligg osv.
Ska börja träna med henne ordentligt snart.

Om man har något på tex soffbordet så är hon
jätteduktig och sitter & bara och kollar på det.
Vet en del hundar som hoppar på godsakerna direkt typ


i love you


Kommentarer
Postat av: Amiee

AWWW such a cute dog!

Pretty blog by the way :D

Kram!

2009-03-12 @ 00:02:15
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0