Tandläkar besök

Allt gick bra & smidigt tills jag får en aning om att det går FÖR bra
för att vara lilla mig..fick bedövning, det borrades & jag typ höll på somna?
Ja..jag måste dit imorrn igen för rotfyllning tror jag det är, uppfattade inte
allt han sa..mhm, jättekul! Så då har han gjort en permanent lagning tills imorrn..
Att gå igenom hela tanden och sedan fylla upp den låter inte så jävla skönt.
Dubbel bedövning tack? Sedan måste man skölja mitt dumma tandkött så
inflammationen går bort..Jag som skött mina tänder så bra nu i evigheter känns
det som, men det är nog tiden innan det som tar ut sin rätt nu..har ju trots allt
inte varit hos tandis på ett tag..men tro mig nu ska jag börja gå regelbundet!

Annars så är jag hungrig, men inte kan jag äta inte..nej för jag är fortfarande BEDÖVAD!
Ska på bio ikväll..och jag tänker äta popcorn. för det är bio. stupid teeths!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hatar tandläkare! :| Ouuuuff! Allt bra?

2009-03-12 @ 21:14:51
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0