Nu har man varit hos tandisen då..jag gillar inte min tandläkare alls!
Han är konstig..på nått sätt. Jag hade iallafall ett hål. Det där svarta
jag såg igår var ett dumt hål. Ska laga det på Torsdag. Jippy.
Idag är det fredag så vad händer? F är och hjälper till inför
Big Jump imorgon..jag var där tidigare och gjorde några flaggor.
Imorrn ska vi vara funktionärer..blir nog intressant.
Var på bolaget också och köpte lite alkoläsk & en liter vin.
Något nytt rosevin som jag inte testat, allstå nytt för mig.
Jag blev jävligt sugen på att köpa Malibu..har inte testat det
heller..hört att det ska vara gott tillsammans med Mjölk eller Cola?¨
Nä nu blev jag riktigt sugen på köpa hem den..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0