NU ÄR MAN IGÅNG IGEN

Nu är jag i Göteborg igen, idag har jag allstå haft mitt
första "brevid" pass & det gick helt okey, var inte alls
så trött men NU känner jag att jag verkligen är trött..
Blir nog att sova snart..ska lägga mig och glo tv så
kommer nog sömnen ganska fort..Upp tidigt imorrn igen!
Föresten jag måste skaffa mig ett bonuskort hos malmöaviation
så mycket som jag flyger, skulle skaffat d för läängesen men det
är en sån sak som man aldrig tar och gör..drygt nog!

I Lördags så kom Emelie hem till lilla mig och vi hade
det väldigt trevligt, mycket prat & ganska för mycket vin (?)
Jag var sjukt trött igår men men nu är det nya tag..
Nu hoppas jag på ett riktigt FLYT här tills vidare ! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en riktigt godmorgon och en härlig tisdag! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-17 @ 07:01:58
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: erika

Brevid pass?

2009-03-17 @ 09:36:38
URL: http://eraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0