Movienight

På 3an så går det 3 fimer på raken från 19:30, Jersey girl är först ut & den har jag sett
men kan minnas att den är bra, dom andra två minns jag ej namnet på men den ena
är en komedi & den andra drama..Har varit och handlat massor av frukt,te & lite annat
så man klarar sig ett tag. Var lite sugen på godis men eftersom jag unnade mig BIG time
igår så kör vi lite nyttigare tonight, 1 gång i veckan är alldeles lagomt för frosseri eller
vad man ska kalla det. Nu ska jag gå ut på en promenad med Charisma så hinner jag
tillbaka precis innan första filmen börjar..Önskar älskling kunde vara här & se dom med mig!


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Jo med mig är det bara fint, lite trött bara. Hur är det med dig ? kram!

2009-01-17 @ 18:50:53
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0