Stressigt

Farres plan gick ju 06:50 imorse & vi vaknade av att pappa
ringde kl 6 & frågade vart vi var ( skulle lämna av charisma )
Då fick vi bråttom, men vi hann till flygplatsen..eller ja dom
hade stängt incheckningen & alla hade gått ombord men
det gick tydligen bra endå, han hann med iallafall..men
vi hann inte säga hejdå & sånt..haha men jag kommer
ju om 2 veckor =) Jaja..jag har fått iväg 2 lådor med kläder
till gbg nu iaf, 2 mindre att tänka på..alltid ngt!

Igår kväll hade vi en mysig kväll..vi fiskade med mina kusiner, farbror
& farmor..fick mest bara småfiskar men det var roligt endå!
Varje gång min farbror fick en fisk så skrek han så man
trodde han fått en gädda eller ngt (han fick små mörtar) haha !
Sedan gick vi in och tog en omgång snurrfia :D

& nu är jag på jobbet, slutar 15 idag så det är skönt..
saknar min baby redan!

ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0