En arbetsdag avklarad!

Det gick baraaa fint på jobbet idag =) var skönt att vara tillbaka
på ett sätt även om jag inte kommer kunna jobba lika ofta
som förr..ska inte jobba förens på söndag om dom inte
ringer, o det blev ändrat till 07-15:30 istället för kvällspasset..
segt att gå upp tidigt men då har man det bortgjort sen iaf !
efter jobbet idag så tog jag och farre bussen med charisma ner
till backaplan och gick till huvudröds & köpte lite godis till henne
och en stooor tuggsko som hon älskar, men tror hon bara haft
små innan..hihi. Nu ska jag bara ta det lugnt, är helt död i fötterna
och benen..ovan att gå runt så mkt när jag inte jobbat där på ett tag hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0