Vad gör jag vaken nu?

F kom hem från jobbet och pratar högt i telefon. Jag vaknar såklart på världens sämsta humör. Nu är jag bitter och har tagit min bärbara till sängen medans han kopplar av till MotoGP!

Idag köpte jag en mic så vi har sjungit lite ikväll, Camilla, Challan & Jag.
Sen kollade vi på spökvideos på youtube, Camilla skrämmer upp oss.
Kollat på en film The Kingdom som jag såg i fredags med F. Skitbra brutal film.
Varför dör alltid den personen som är snällast i filmer?
(
ofta dör personer i verkligheten som är SNÄLLA också)

Vi lyssnade på barnsånger och dansade mongodans typ kl 1 på natten.
Hoppas verklingen ingen såg oss i fönstret, måste tro vi går på något very deep!
Kanske lägger upp en video sen, haha..

Köpte annars världens mysigaste stickade koftagrejs idag på Gina

Ätit fett idag, Frasses och snacks. Så var lördagen över. Träna igen imorrn...idag!
Känns skönt. Alla borde testa att bara ha EN dag då de får äta sånt, det blir godare på något sätt. Och man orkar inte trycka i sig lika mkt..eller?

NU ska jag försöka sova IGEN. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0