Tisdag..

Egentligen hade jag tänkt kliva upp vid 9 imorse men det gick inge vidare..
Men nu är jag iallafall uppe och har hunnit vara på en morgonpromenad
med Charisma i det fina soliga vädret! =) 12:50 börjar Ellen på femman och
då kommer jag befinna mig i gymmet på löpbandet, skönt!

Annars så ska vi bjuda Mamma och Pappa på middag ikväll..
sen har jag inga planer. Ska nog tvätta lite kläder och städa
och göra det snyggt här hemma. Känns som jag gör det varje dag? haha.

Less på att inte jobba. Ge mig ett jobb NU! Sökte ett nytt personligt assistent jobb
igår, här i Vännäs faktiskt. Så hoppas det ger nånting! Annars får jag bara sitta
och vänta på att nått dagis ska ringa eller från mitt sommarjobb.
Det löser sig! Farre flyttar ju tillbaka till Göteborg i mitten av december ungefär..
och jag stannar kvar här och firar jul, sen ska jag försöka åka ner till gbg för
att fira nyår där med honom o alla andra. Sen får jag se.
Det finns en kurs jag vill läsa i Göteborg som börjar i januari men det blir
så stressigt att hinna fixa allt så jag tror jag läser den senare kanske..
Hur som helst så blir det svårt att vara så långt ifrån varann, vi som i princip
har bott hos varann sen day one, men det är bara nyttigt för oss!
Känner faktiskt att det kan vara skönt att få vara lite för sig själv också ett tag.
Sen får jag ta mig i kragen och bestämma mig hur jag vill göra med Göteborgsflytten & allt.

Men det behöver jag inte tänka på nu :)

Ska gå ner till tvättstugan!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon på dje med :)

Jo de är ok med mej. Fast sjuk forf men bättre iaf!

Åh tvättar jag med :/ keligt!

2008-10-14 @ 11:52:32
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud va härligt och träna! :)

Hur mår du då gumman?





Puss!

2008-10-14 @ 13:40:37
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0