I'm out of sympathy

Jag hoppas du skäms ögonen ur dig nu.
Din fega lilla skit, inte mitt fel att han
behandlade dig så. Jag tröstade dig, gång på gång.
Stog ut med att du inte lyssnade på någons råd
tills vattnet i bägaren rann över. Jag berättade
allt jag visste, för jag stog inte ut längre.
Din häxa, vara nästan 25 år & gå runt som en fjortis
och försöka förstöra förhållanden, hitta på saker
som inte är sanna BARA för att du blev ensam kvar,
arg för att jag inte sa nått tidigare? Jag kunde inte.
och DU vet varför. Jag var alltid snäll mot dig
men du är inget annat än en backstabbing bitch.
Varken jag eller mina vänner vill se dig igen!

Girl, you got what you deserved
And now you want somebody
To cure the lonely nights
You wish you had somebody
That could come and make it right
But girl, I ain't somebody
I'm out of sympathy
See..

What goes around comes back around
I thought I told ya


**

Igår var en ganska trevlig kväll, först var vi här hemma
hos oss sedan drog vi tjejer ut..tyckte det var roligare
här än där faktiskt, var inte riktigt på gåuthumöret..menmen.
Det var kul att träffa Linnea också, alltid kul med nytt folk =)
Idag blir nog en väldigt lugn dag, Johan Falk på tv ikväll höhö!



Jag, Angie & Sara =)

Kommentarer
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

sv: yes , leggings ska're va! :D

2010-01-17 @ 17:20:20
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0