6e februari 2010

Hej! Imorse klev jag upp vid 10 tiden för att komma iväg
på ett MRL pass med Emly :) gillade koregrafin och musiken
mycket, bättre än sist! Nu sitter jag ensam hemma och tråkar,
har pluggat litegrann. Tror nästan jag fått till det lite
med inlämningsuppgiften för samhällskunskapen..
men ska nog försöka lite mer sen, den ska inte
in förens vecka 11 men tiden går ju som ni vet - FORT!
Påbörjat nästsista uppgiften av turismen också..snart
är den kursen slut, fatta vad fort det går! Näsa kurs
vi ska läsa blir Hotell A! Den ser jag fram emot :)

F
är på jobbet, så det blir nog inget spektakel ikväll heller.
Bra det för jag är trött trött TRÖTT.


mjao.

Kommentarer
Postat av: evelina

nice blogg!:D



skulle du kunna rösta på mig i en tävling ?

här är en länk .jag är nr 2

http://yonnaarvidsson.blogg.se/2010/february/finalister-i-veckans-bloggtavling.html#comment

2010-02-06 @ 19:15:12
URL: http://evalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0