Såååååååååååådär

Jobbat idag, gick feent! sedan drog jag,farre o farzi en sväng
till Allum o jag hittade mig en läcker pälsväst (fejk såklart)
o ett par sköna varma tights =) hittade såklart massa annat
jag ville ha med men man får hålla hårt i pengarna ibland..
speciellt då man precis flyttat, då känns det som att man
strör pengar på marken efter varje fotsteg man tar, haha..

Ikväll har vi varit och tränat, så skönt.
Imorgon är jag ledig så då ska jag passa
på att tvätta lite..blir jag rastlös går jag
säkert och tränar, sedan ska vi åka till Charismas
uppfödare och umgås lite osv : )

Jag orkade aldrig ens tänka tanken på att vara uppe
o kolla på VMA natten till idag, men det bör ju gå
ngn repris snart..man kan ju kolla på MTVs hemsida
men jag föredrar tvn..hörde att Kanye west skämde ut sig
som fan genom att avbryta Taylor Swift om jag minns rätt
då hon vann något pris, Kanye förklarade tydligen att
Beyonce borde vunnit o bla bla...
Min gamla flamma Eminem vann också pris, hihi.
Sitter och lyssnar på ett av hans gamla album nu..
det bästa albumet enligt mig, The Marshall Mathers LP!
Älskar alla låtar på den o dom ger mig massor av minnen
från tiden då jag gick i mellan/högstadiet tror jag.


mmm saknar grekland lite nu..


Kommentarer
Postat av: Fillipa F

Hej ! va kul att du köpte en väst , lägg gärna upp bilder på den / kram

2009-09-16 @ 11:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0