Inbrott

Inatt hade vi haft inbrott i våra lokaler på jobbet,
dom hade krossat dörren (som mest består av glas)
med en tegelsten typ och tagit en datorskärm..värt?
Och det är inte ens en datorskärm att hurra för..
om ni förstår vad jag menar. Troor det var allt dom lyckas
ta, dom fick inte ens med hårddisken..men sjukt onödigt
hela grejen. Jaja jobbet gick annars bra..nu ska
jag göra lite varmkorv med bröd och sedan ska
jag sätta igång att försöka baka lite hade jag tänkt..utan elvisp.

Senare ikväll ska vi gå på Box pass, fast
med Linda & Iman denna gången... =)

Hämtade ut ett paket för ett tag sen..
min födelsedagspresent till mig själv!
Nu blir fötterna snyggt prydda & huvudet varmt ;)

ciaoo

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

läskigt!!

2009-10-15 @ 17:32:08
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0