Söndag

Idag klev jag upp ganska tidigt..fick ett ryck och började
städa lite, så nu är det fint här hos mig :)
Satte mig på balkongen med en bok och solade lite..
men mina små ministolar där är inte speciellt bekväma
så jag åkte hem till mamma&pappa och la mig där istället
men då började det blåsa efter ett tag, typiskt.
Gick över till Farmor och hon bjöd på blodbröd..Godaste!
En speciell maträtt man måste växa upp med för att
gilla har jag för mig ;) Jaja..nu sitter jag hemma igen
och är ganska uttråkad. Ska strax gå ut på en promenad
med Charisma, sen blir det nog en sväng förbi Ica
och köpa något gott till kvällens film på 5an.

Imorrn blir det nog in till stan en sväng,
ska gå igenom lite saker på jobbet..
om det inte blir på tisdag, ska ringa imorrn o höra.
Jobbar onsdag & fredag veckan som kommer
sen är jag ledig 2 veckor, skönt..men kommer
säkert bli rastlös...


Charisma ville också sola idag..eller bara se ut :P

haha..mina fötter allstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0