Midsommardagen

Är idag, right? Min midsommar spenderade jag som sagt hemma
hos Emelie & jag beslutade mig för att vara nykter & det kändes
så sköönt..men jag är endå nådigt trött idag, blev rätt sent.
Vi åt super god mat, spelade kubb & hade det allmänt trevligt!
Idag har jag varit på rodden, en årlig tradition i grannbyn..
spöland kom på 3e plats iår, bättre än att vara sist iallafall ;)
Nu har jag varit och inhandlat lite föda till hemmet så man
klarar sig någorlunda iallafall..och ikväll blir det en väldigt
lugn kväll med tvn har jag bestämt! Kom precis in från en
härlig sommarpromenad med Charisma <3

Och Grattis Erika till eran Noah, äntligen har han kommit =)


Så här såg jag ut igår =)

 
Nicko & Emelie !


Emelies bror, hans tjej & deras kompis typ


Charisma var också med såklart =)


Kimberlyyy


Rodden tidigare idag =)


Kommentarer
Postat av: Jannie

Haft en bra midsommar? :D

2009-06-21 @ 02:41:52
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0