1 Dag

Nu har jag bara 1 dag kvar på jobbet här innan jag åker till Umeå.
Känns skönt faktiskt..men jag kommer faktiskt sakna det litegrann.
Men får återkomma till hösten & hoppas på mer jobb då igen, dom
sa åt mig idag också att jag skulle höra av mig då jag var tillbaka
så det är ju bra =) Annars då..vi har beslutat att tacka nej till båda
lägenheterna vi var och kollade på igår, den första ville vi inte ens
ha, men den andra var faktiskt väldigt fin..kruxet satt i att om vi
tar den så kanske vi måste flytta ut efter ett halvår, ELLER så
får vi ta över hela kontraktet..men förhoppningsvis har vi fattat
rätt beslut. Har fått in några fler erbjudanden idag som vi får se
om det blir något av det. Skulle vara skönt att ha fixat något
nu innan jag åker så inte Farre behöver gå runt på visningar
själv..aja det löser sig alltid på något sätt!

Ikväll blir det desperata hemmafruar & popcorn
sedan sleep!

Kjam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0