OSCARGALAN 2009

Slumdog Millionaire vann många oscars bland annat
för Bästa film! har varit sugen på se den nu några
dagar men har aldrig blivit av,
Men nu får det vara dags snart..den verkar väldigt bra!
Benjamin Buttons tog också hem en del Oscars &
det förstår jag verkligen, den filmen är amazing!

Heath Ledger tog hem priset för bästa manliga biroll
för Jokern i Dark Knight, Man blev nästan lite känslosam
då Heaths Mamma,Pappa & Syster tog emot priset.

Min favoritvampyr Robert Pattinson var ju även där,
Synd att man inte såg alltför mycket av honom bara.
Kate Winslet vann också en Oscar..& det tycker jag
hon är värd. Hon kan få vinna oscar efter oscar
efter Titanic insatsen även om det inte var för den
hon vann nu men endå ; )
Jag har fått se alltför många vackra klänningar,
man blir ju så himla sugen på dom (klänningarna allstå)
Lite halvkrasslig Sammanfattning men nu är jag TRÖTT
och ska lägga mig, ska upp om inte alltför många timmar!




Kommentarer
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-23 @ 10:34:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: webbmaster

Se mer av Robert Pattinson från Oscarsgalan i bloggen! =)

2009-02-23 @ 11:10:06
URL: http://rpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0