MONDAY

Gick upp nio och begav mig ut på en morgonpromenad. Det var
ganska skönt ute, men det ser sjukt tråkigt ut..grått&trist.
Mamma mmsade en jättefin bild hemifrån, det var massor
med vit härlig snö..Men nästa torsdag är vi där :)
Hoppas inte vädret får för sig att det ska börja regna
och bli massa plusgrader innan vi kommer bara, hade varit lite otur.
Har lovat F en skidtur så det är bäst att jag håller det! =)

Idag har vi måndagstriss, förra veckan vann jag 75:-
på dubbeltriss så frågan är om jag ska ta en dubbel plus en enkel
eller bara en dubbel, eller 2 enkla? Hmm.,.känns som jag inte
kommer vinna något idag..Nä nu måste jag kolla min mail :)


En bild på mig från Åsele 2007 :P


Kommentarer
Postat av: Lena

Duktigt att ta dig morgon promenad, fast även om det kan vara jobbigt att komma ut så blir man ju pigg av det :)...eller du kanske är morgonpigg du?



Ha det gott!

2009-02-16 @ 14:24:04
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0