Peeling och skor som vill ha mig

Nu har jag varit en sväng i stan och
 inhandlat lite showerpeeling& skrubbhandskar..
tänkte se till att använda det lite ikväll,
alltid bra att vara fresh till en solsemester ;)
Såg ett par skor på Bianco som skrek KÖP MIG
och i ungefär 3 sekunder tänkte jag
"jag köper dom, fort fort så jag inte ångrar mig.."
men jag hann tänka till..
lika bra det kanske, dom gick nästan på tusen spänn.
.men dom kanske hamnar
hemma hos mig en annan gång..man vet ju aldrig :)
 Sen gick jag in på Monki
av alla ställen och hittade även där ett par skor
som skrek KÖP MIG..jag såg
att dom var en aning billigare och fick en
väldigt svår beslutsångest..men
jag kom ändå fram till att höstboots osv
kan jag shoppa sen..och så slog
det mig att jag redan köpt ett par från
 nelly.se...dom kom föresten igår
och GUD så snygga...kommer sova i dom. eller...

fan vad skönt att det regnar idag för då blir jag ännu mer
taggad på imorrn..helt lovely!


hehe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0