OJ

Imorse när alarmet ringde så tänkte jag bara nej bara fem minuter till..
Sagt & gjort..klanten jenny tänkte bara inte på att hon tryckte av snoozen
då hon la tillbaka mobilen på golvet, och vaknade därför en timme senare
06:47 ..Så jag kom en halvtimme för sent till jobbet idag..men det gick bra endå!
Var dock trött hela dagen och gick runt i en dvala men imorgon är det nya tag!

Idag kom mitt efterlängtade påskpaket som mamma skickat till mig !


Lite av innehållet :) Så snart ska jag lägga mig och sluka boken..
har väntat jättelänge på den nu men nu är den äntligen i mina händer..
Det är verkligen de bästa böcker jag nånsin läst alla böckerna ur twilightsagan.
Nä..nu säger jag Godnatt, läsa&sova! är riktigt trött!


Kommentarer
Postat av: binded magazine

Påskäggen, vad är din åsikt? gör din röst hörd i binded magazine eller kika igenom gamla artiklar, krönikor, veckans bilder, bloggtips och mycket mer!

När är det din tur att synas i tidningen?



Hälsningar från redaktionen

2009-04-09 @ 16:43:01
URL: http://www.binded.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0