NU BRYTER VI REGLERNA !

Vilket underbart väder det varit idag, tror tempen har legat uppmot 14 plusgrader så
det var riktigt härligt att jobba idag då man var ute och gick :) Och en annan bra sak
är att den här veckan bara har flugit förbi typ, redan torsdag imorrn och sen fredag!
Bara 2 arbetsdagar sen en skön helg =) Fick tag på Mattepedagogen eller vad man nu
ska kalla det som jag ska träffa nästa torsdag då jag ska få göra mattetest osv..
Idag kan man börja söka kurserna men jag kan inte det än för det står fortfarande
att jag är folkbokförd i Vännäs..undra hur lång tid det ska ta för att det ska komma in
egentligen..ska ringa skatteverket imorgon! Gjorde det för ett tag sen men orkade inte
"köa" ..fick fan plats nr 18 och kändes ganska segt....

Ikväll ska jag och F ha en mysarkväll, vi ska kolla på film och köpa
lite gott och onyttigheter, så vi bryter mot reglerna..vi gör sånt på
helger bara egentligen men nu kände vi att vi behövde rå om varann
och mysa till det lite, kommer säkert ångra mig sen då magen svullnar upp dock :P
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0