HELG!

Ledig fram till Måndag då, underbart. Denna helg blir nog en lugn helg.
Iallafall ikväll..Imorrn kanske jag och Linda ska hitta på något.men är dock
inte så sugen på gå ut, har nog inte råd heller haha! Nästa vecka jobbar jag
bara Mån-Tors sen är jag ju ledig enda fram till tisdag..Tack för påsken!
Ganska passande också för Emelie kommer ju till gbg sent på Torsdagkväll typ..
och på fredagen ska vi fira hennes födelsedag med goda drinkar och eventuellt utgång :D
Nu ska jag bara ta det lugnt tills F kommer hem från jobbet sen får vi se om vi orkar
hitta på något speciellt.. :)




Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: matilda

hoppas du får en kanon helg! :D

2009-04-03 @ 20:47:07
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0