BAD DAY

Uscha mig, jag klarade av ca 2 timmar på jobbet imorse sen
gick det bara inte mer, jag var helt slut & det kändes som jag var
utanför min kropp och försökte fly därifrån eller något.
Jag sov hela dagen så jag var helt utslagen, och nu känner
jag mig helt matt..Stannar hemma imorrn för dom har nog endå
ringt in en extra istället för mig imorrn men ska ringa och säga
att jag är tillbaka på Onsdag. Det är ju vissa saker som känns lite
jobbiga ibland & så när locket på grytan faller av så får jag svårt
att hantera saker o vill inte vara ute bland folk, får hoppas det
inte händer så ofta bara men det ska nog gå bra, jag har planerat
att sova ut imorrn efter jag ringt jobbet & sedan ta en lång dusch,
äta en god frukost och sen gå på en långpromenad och sen
på onsdag blir det nya tag..Som min mamma sa så får
jag tänka på allt roligt jag har framför mig då det känns jobbigt :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0