Hoooome...

Så då var man hemma i Göteborg igen! Det gick bra att flyga,
Jag hatar ju att flyga men det var ingen turbulens alls typ..
bara starten och landningen som är jobbig då ;P
Först åkte vi hem till Fs föräldrar och jag fick äta
Kobide, namnam..det är nog den godaste persiska rätten enligt mig =)
Nu är vi hemma i lägenheten och jag har packat upp väskan
för annars kan den ligga där i veckor utan att man riktigt
packar ur allt..så nu är det gjort iaf! Ska lägga mig strax..
ska bara varva ner lite. Det är faktiskt skönt att vara hemma
igen, i sin lilla lya. Jag saknar aldrig Umeå utan det jag
saknar då jag är här är Vännäs, förr hatade jag vns men nu
tycker jag det är en mysig liten håla=) Nästa gång lär bli
i början av mars redan så jag kan gå på Big Jump som min
ena bror anordnar för andra gången =) Får se hur det blir
med skolan o så när den drar igång den 19:e men lär
inte vara några problem : ) Imorrn ska jag förmodligen
ner på stan en sväng och träffa Emelie så ska vi
testa lite jackor och äta lunch. blir kul för dig har jag
inte sett på evigheter ju. Vi hörs imorrn=) puss


Lillan är så trött, hon ligger i sin resväska och sover nu..
Den kanske har doft från huset hos mamma&pappa o hon
saknar säkert sin bästa kompis Olga och sin mormor & morfar ;)

Kommentarer
Postat av: simone

awh! Det var det sötaste :)

2010-01-09 @ 02:12:35
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är kodibe för något?

2010-01-09 @ 12:43:02
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Annso

Åh, vilken going! Snygg väska, har den nät på sidorna eller hur ser den ut där?

2010-01-11 @ 15:30:06
URL: http://annsoputtes.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0