9 November 2010

Usch vilket väder vi har här, blötsnö och blåst..brrrrrrr!
Helt snurrig i huvudet nu efter att jag och linda suttit här
hemma och pluggat massa tyska..gjorde bort engelska analysen av
boken idag med..muntligt allstå. Gick väl sådär...ville säga mer!
men ska se om jag får sitta själv med läraren och prata mer om boken
för ett eventuellt högre betyg...nu ska jag vila och sedan ta itu med
tyskan igen innan desperate housewifes börjar kl 21..fyfan vill
träna med men hinner inte, kan inte slappna av och göra sådant
förens jag gjort bort alla jobbiga skolgrejer, eller så är det bara en dålig ursäkt? :p
men till helgen ska jag träna, då är tyska delprovet ur vägen..

Auf Wiedersehen ; )


Kommentarer
Postat av: Sabine

underbar låt!

2010-11-12 @ 13:41:23
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0